Ring til mig på 51 51 38 38, så finder vi ud af, hvordan jeg bedst kan hjælpe dig eller jer

I mit møde med dig som kunde, lægger jeg vægt på

  • Empati, ordentlighed og gennemsigtighed
  • At skabe et tæt samarbejde med dig i forhold til dine/jeres aktuelle udfordringer samt at hjælpe til præcisering af ønsker til forløbet
  • Høj etik, herunder tavshedspligt og fortrolighed
  • At vælge metoder, der åbner for kreativitet, åbenhed og nysgerrighed
  • At være en passende forstyrrelse...

I de sidste par år har jeg arbejdet meget med

Feedback og feedforward i praksis. Jeg har udviklet en systematisk metode til at arbejde med feedback, hvor ordentlighed og empati er helt centralt. Først kursus om kommunikationsfaglighed. Dernæst har jeg haft indledende samtaler med de professionelle om, hvad de ønsker at få feedback på. Og endelig deltaget i praksissituationer, hvor de professionelle efterfølgende har fået feedback, tips og gode råd (feedforward). 

Målgruppen har været dommere, ledere, lærere og sagsbehandlere. 

Kollegial supervision/coaching i større organisationer.